ורוד צועק – פינק !!

פינק, או בשמה המלא -אלישה בת' מור היא זמרת, כותבת שירים ושחקנית אמריקאית ממוצא יהודי. פינק החלה את הקריירה בשנות ה 90 בסגנון ריתם אנד בלוז, ובהמשך היא התפתחה להיות כוכבת פופ מובילה בעולם.

הנה כמה עובדות מעניינות על פינק:

  1. פינק החלה את דרכה המוזיקלית כבר בגיל 14 וכבר אז אימצה לעצמה את שם הבמה המיוחד – PINK.
  2. בגיל 15 כבר היתה חלק משלישיית בנות שנקראה CHOICE , וכדי שיקליטו שירים נאלצו לקבל את חתימת הוריהן לחתימה בלייבל LaFace records. בסופו של דבר הלהקה לא הצליחה ופינק קיבלה "אולטימטום" מאחד המנהלים שאמר לה במפורש לצאת לקריירת סולו או לפרוש מהתחום.
  3. את הקפיצה המשמעותית הראשונה שלה עשתה כשהשתתפה בשיר הנושא של הסרט מולין רוז', שנקרא Lady Marmalade . השיר זה להצלחה בינלאומית מסחררת ואף זכה בפרס גראמי.
  4. פינק נחשבת לאחת האמניות המצליחות ביותר בתעשיית המוזיקה, והיא מכרה מיליוני עותקים של אלבומיה ברחבי העולם. היא הפיקה מספר אלבומים מצליחים, כולל "Can't Take Me Home", "Missundaztood", "Try This", "I'm Not Dead", "Funhouse", "The Truth About Love" ו-"Beautiful Trauma".
  5. בסוף שנת 2009 קיבלה את המקום הראשון (!!) בדירוג בילבורד ברשימת זמרי הפופ של עושר שנות ה 2000, ואת המקום ה 13 ברשימת כלל זמרי העשור.
  6. פינק היא ידועה גם בשל קריירת המשחק שלה. היא השתתפה במספר סרטים והיא זכתה בפרסים על הופעותיה הקולנועיות. פינק היא גם אקטיביסטית חברתית ומגנה על זכויות הזוגיות והסביבה.
  7. ההשפעות המוזיקליות של פינק, לדבריה, היו מדונה וג'ניס ג'ופלין. כילדה אף העריצה את הסולנית המובילה של להקמת הבנות 4 נון בלונדס, לינדה פרי, איתה אף יצרה קשר חברי הדוק כשעבדה על אלבומה השני.
  8. פינק נשואה לקארי הארט, רוכב מוטוקרוס מקצועי, ולהם שני ילדים. בנוסף, בראיון שנערך ב 2009 אמרה שהיא ביסקסואלית מוצהרת.
  9. בראיון שנערך בשנת 2019 חשפה פינק שעברה הפלה טבעית לא רצויה בגיל 17. את השיר HAPPY כתבה בצורה כזו שמתייחס להפלה ולקשיים שעברה בעקבות זאת.
  10. פינק הופיעה בישראל ב-2019 וקיבלה תגובות חיוביות מאוד על המופע המרהיב שלה. היא מצויה גם ברשתות החברתיות, והיא מפרסמת שם תמונות ופוסטים מהשקעותיה המוזיקליות והאישיות.
  11. סיבוב ההופעות שלה בשנת 2024 יחל באוסטרליה וניו זילנד, משם יעבור לערים מרכזיות באירופה – לונדון, דבלין, ליברפול, קופנהאגן, אמסטרדם, בריסל, לייפציג, שטוטגרט ושטוקהולם, ומשם יעבור ליבשת אמריקה לארה"ב וקנדה שם הוא יסתיים.

אם אתם מעוניינים להשיג כרטיסים להופע של פינק, כדאי להשיג כרטיסים מראש באתר הכרטיסים טיקט פלייס. פינק מפיקה מופעים מרהיבים ומרגשים שמצוינים בביצועים ובאטרקציות מרהיבות.