התקווה למדליה אולימפית ישראלית- פריז 2024

המשחקים האולימפיים בפריז הולכים וקרבים, ועימם מגיע התיאבון למדליות אולימפיות מישראל ואף תקווה להשמעת ההמנון בחלק מהמקומות. אין ספק שההצלחות בטוקיו קבעו סטנדרטים גבוהים והספורטאים הישראלים בהחלט מגיעים עם יכולות, ניסיון והמון מוטיבציה.

סקרנו עבורכם חלק מהמועמדים למדליה אולימפית ישראלית :

ארטיום דולוגפיאט – התעמלות קרקע

האלוף האולימפי מטוקיו בתרגילי קרקע נחשב הכי טוב בעולם כיום ומחזיק גם במדליית זהב באליפות העולם !!

לא עברו הרבה ימים מאז זכה בזהב בטוקיו וארטיום כבר חזר להתאמן ולהכין עצמו לפריז 2024, מה שמלמד אותנו על נחישות, מקצועיות ומוסר עבודה גבוה של המתעמל הנפלא הזה.

ארטיום מציב לעצמו בתחרויות דרגת קושי גבוהה ואין ספק שנראה אותו הולך בכל הכוח על מדליה גם בפריז 2024 .

 

רז הרשקו וענבר לניר – ג'ודו

שתי הספורטאיות הנפלאות הללו נמצאות בכושר טוב בשנה האחרונה וצברו לא מעט הישגים.

לניר (עד 78 ק"ג) עם זכייה באליפות העולם בדוחא, כסף בטורניר טוקיו היוקרתי וארד באליפות אירופה;
הרשקו (מעל 78 ק"ג)  שלישית באליפות העולם, סגנית אלופת אירופה ו 5 מדליות מטורנירי גראנד סלאם.

חשוב לזכור שמול השתיים נמצאות ג'ודאיות טובות ואיכותיות מאוד מאיטליה, גרמניה, ברזיל, הולנד וצרפת מה שיהפוך את התחרות שלהן למאוד מאוד מאתגרת. יחד עם זאת, הן מגיעות בכושר טוב ויחד עם הגרלה טובה יש להן סיכוי טוב מאוד לחזור עם מדליה לישראל מפריז 2024.

 

לונה צ'מטאי סלפטר – אתלטיקה

לונה נחשבת לאחת ההבטחות הגדולות של המשלחת הישראלית, מגיעה לפריז כשברזומה שלה מדליית ארד מאליפות העולם בארה"ב , ומקום רביעי באליפות העולם האחרונה בבודפשט. דווקא בטוקיו פחות הרשימה אבל ההישגים מאז שמים אותה בנקודת זינוק טובה מאוד לקראת המשחקים האולימפיים בפריז 2024.
התחרות בפריז צפויה להיות קשה במיוחד מ 2 סיבות – הראשונה היא כמות ואיכות המתמודדות מאפריקה (במיוחד קניה ואתיופיה), השנייה היא החום הכבד הצפוי להיות באוגוסט.אין ספק שזו הולכת להיות תחרות מאתגרת אבל לונה בת ה 35 מכינה את עצמה טוב מאוד לקראת פריז 2024.

 

נבחרת ישראל – התעמלות אומנותית

אין ספק שזו הנבחרת הכי מוכשרת שהייתה לישראל אי פעם. אופיר שחם, דיאנה סברצוב, הדר פרידמן, רומי פריצקי ושני בקנוב.
ליזה בנצ'וק, שהייתה חלק מהזכייה בזהב באליפות העולם האחרונה הודיעה על פרישה אבל זה לא מוריד את הרמה של הנבחרת שתתמודד באולימפיאדה מול נבחרות מוכשרות לא פחות כמו אוקראינה, ספרד, איטליה. הזכייה באליפות העולם האחרונה שמה את הנבחרת הישראלית עם המאמנת המוערכת איילת זוסמן והאלופה האולימפית לינוי אשרם בצוות האימון בעמדה מצוינת לקראת המשחקים באולימפיים בפריז 2024 וכולנו מחזיקים להן אצבעות ומייחלים לראות אותן על הפודיום גם במשחקים האולימפיים.

 

נבחרת הכדורגל – גברים

כן כן, נבחרת הכדורגל האולימפית של ישראל תשתתף באולימפיאדה אחרי הקיץ הנהדר של החבר'ה הצעירים שהגיעו לא פחות מאשר חצי הגמר באליפות אירופה, מה שהעניק להם את הכרטיס לאולימפיאדה. אז נכון, אנחנו יודעים שהכדורגל נחשב לענף שולי יחסית במשחקים האולימפיים, אבל צריך לזכור שזה עוד ענף שישראל לא היתה נוכחת בו בעבר והשנה יצעדו בטקס הפתיחה גם הכדורגלנים הישראלים. בטורניר הכדורגל האולימפי ישתתפו 16 נבחרות כשהבולטות הן צרפת, ספרד וארגנטינה כך שעם הגרלה טובה בהחלט אפשר לכוון גבוה למדליה גם בכדורגל בפריז 2024.

 

גם אתם רוצים לעודד את הספורטאים הישראלים באולימפיאדה? כרטיסים למשחקים האולימפיים בפריז 2024 רק בטיקט פלייס !!